Kui Ühiskaart või õpilaspilet bussis ei tööta
Hansabussi kommerts- ja avalike liinide ärisuuna juht Karel Prikk selgitab, mida teha, kui õpilaspiletid või sõidukaardid bussides kooli alguses ei tööta. õppeaasta alguses võib e-õpilaspileti valideerimisel tekkida vigu. Probleem seisneb selles, et Eesti Hariduse Infosüsteem (EHIS) uuendab õpilaste andmeid hiljemalt 15. septembriks. EHIS-e andmed on aluseks ühistranspordi teenuste soodustuste saamisel.
Siit soovitus õpilaspileti kasutajatele, et iga uue õppeaasta alguses võiks oma õpilaspileti pilet.ee keskkonnas uuesti isikustada. Kindlasti peaksid isikustama e-õpilaspileti kooli vahetanud või 1. klassi astunud õpilased.
Kaardi saab isikustada siin:
https://id.pilet.ee/viipe/uhiskaart/persod/perso/?lang=ee
Isikustamiseks tuleb keskkonda ID-kaardi või Mobiil-IDga sisse logida. Kui lapsel puudub ID-kaart, siis saab seda teha lapsevanem. Sisselogimisel kaob lahter, kus küsitakse ID-kaardi numbrit. Seejärel sisestada lapse isikukood ja lapse kaardinumber (õpilaspileti number).