« Tagasi

Omniva sulges kuni 1. maini Kiisa postipunkti

Omniva sulges kuni 1. maini kõik postipunktid, mistõttu on ka Kiisa postipunkt selle ajani suletud ja postiteenuseid osutab Saku  postkontor. Kiisa postipunkti saadetised suunatakse aga maakonnakeskusesse ehk Järve keskuse postkontorisse Tallinnas.

Paki saab lasta saata ka endale lähimasse Omniva pakiautomaati Eesti Posti klienditeeninduse kaudu telefonil 6616616 või  e-meili teel  info@omniva.ee. Eelistatud  väljastuskanal on küll pakiautomaat, kuid kui on kindel soov saada pakk kätte Saku postkontorist, siis tuleb ühendust võtta klienditoega telefonil 6616616 või  e-meili teel info@omniva.ee.

Samuti töötavad vallas järgmised pakiautomaadid:

  • Saku Selveri  pakiautomaat
  • Saku Konsumi  pakiautomaat
  • Kiisa A ja O pakiautomaat

Eesti Post osutab eriolukorra ajal postiteenust postkontorites ning iseteeninduskanalites; ajaleht ja kiri jõuavad postkastidesse nagu ikka. Muudatusena on alates 17. märtsist on ajutiselt suletud kõik postipunktid kuni eriolukorra lõppemiseni. „Jätkame eriolukorra ajal postiteenuse osutamist ainult nendes kanalites, kus saame ise tagada kõikide erakorraliste nõuete täitmise," ütles Eesti Posti teeninduskanalite üksuse juht Eve Vuks. „Samuti vähendab postiteenuse ajutine peatamine postipunktides inimkontaktide arvu sealse töötaja jaoks, kes oma põhitöö tõttu niikuinii klientidega kontaktis on," öeldakse Omniva pressitetes.

Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid – e-poodi, kus saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.

Ühtlasi palub ettevõte võimalusel maksta klientidel postkontoris pangakaardiga.

Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse Järve Keskuse  postkontorisse või pakiautomaati.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine  on tasuta)  või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.

Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.